W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Wielkoformatowe elektroniczne reklamy a bezpieczeństwo użytkowników ruchu drogowego

Autorzy

[ 1 ] Instytut Elektrotechniki i Elektroniki Przemysłowej, Wydział Elektryczny, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Wariant tytułu

EN Large-size electronic billboards and road user safety

Rok publikacji

2014

Opublikowano w

Logistyka

Rocznik: 2014 | Numer: nr 3

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Streszczenie

EN A review of the requirements and the limitations of digital advertising billboards was made. The position of research, methodology and basic results from the simulation study of the impact on drivers' behavior with advertising billboards where described. A negative effect in slowing human response in driving situations during the night-time when digital advertising billboards are in driver’s view was noted. This effect depends, among others, on the average luminance of billboards.

Strony (od-do)

1351 - 1361

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.