W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Międzynarodowa Konferencja Naukowa : Transport XXI wieku. Materiały konferencyjne, Ryn, 16-19 września 2013 / Politechnika Warszawska, Komitet Transportu PAN

Redaktorzy

Rok publikacji

2013

Miejsce

Warszawa, Polska

Wydawca

Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej

Wydawca z listy Ministerstwa

Politechnika Warszawska

Data opublikowania

2013

ISBN

978-83-7814-139-6

Rozdziały
Badania układów ogrzewania autobusów miejskich w komorze klimatycznej (s. 37)
Koncepcje zastosowania reguł decyzyjnych w doborze środków redukcji ryzyka zagrożeń (s. 89)
Metoda szacowania stopnia strat ponoszonych przez klienta usług przewozowych w transporcie kolejowym (s. 98)
Koncepcja stanowiska do badania turbosprężarek silników spalinowych (s. 106)
Porównanie oporu ruchu tłoków pokrytych warstwą nanorurek węglowych z tłokami standardowymi (s. 108)
Scenariusze zdarzeń niepożądanych na przejazdach kolejowo-drogowych (s. 127)
Uwarunkowanie makroskopowych modeli ruchu drogowego (s. 160)
Wpływ zastosowania rodzaju silnika w pojazdach HDV na emisję CO2, CO oraz zużycie paliwa (s. 173)
Prędkość jazdy samochodem a emisja substancji szkodliwych w spalinach (s. 174)
Możliwości oceny wpływu zmiany infrastruktury drogowej na emisję związków szkodliwych spalin pojazdów (s. 175)
Badania emisji spalin pojazdów o różnej klasie emisyjnej zasilanych gazem ziemnym (s. 176)
Kształtowanie zrównoważonego systemu transportu drogowego (s. 177)
Analiza i ocena hałasu komunikacyjnego na przykładzie miasta Poznania (s. 195)
Zastosowanie danych GIS o zagospodarowaniu przestrzennym w mikroskopowej symulacji ruchu (s. 202)
Wskaźniki pracy napędu hybrydowego Toyoty Yaris w warunkach ruchu miejskiego (s. 203)
Kryteria jakościowe dla E10 i B5 w oparciu o światową kartę paliw (s. 211)
Ocena drgań generowanych przez układ hamulca tarczowego do jego diagnozowania przy jego różnych obciążeniach cieplnych (s. 220)
Zastosowanie charakterystyk widmowych sygnału drganiowego do diagnozowania hamulca tarczowego przy jego dwóch obciążeniach cieplnych (s. 221)
Ocena hałasu generowanego podczas startu statku powietrznego (s. 248)
Konferencja

Międzynarodowa Konferencja Naukowa : Transport XXI wieku, 16-19.09.2013, Ryn, Polska

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.