W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Friction reducing performance of carbon nanotubes covered pistons in internal combustion engines – engine test results

Autorzy

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Wydział Maszyn Roboczych i Transportu, Politechnika Poznańska | [ 2 ] Instytut Technologii Mechanicznej, Wydział Budowy Maszyn i Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ 3 ] Wydział Maszyn Roboczych i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik | [ D ] doktorant

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.7] Inżynieria lądowa i transport
[2.9] Inżynieria mechaniczna

Rok publikacji

2018

Opublikowano w

Combustion Engines

Rocznik: 2018 | Tom: T. 57 | Numer: no. 1(172)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Strony (od-do)

14 - 24

DOI

10.19206/CE-2018-102

URL

http://www.combustion-engines.eu/numbers/57/873

Typ licencji

inne

Tryb otwartego dostępu

witryna wydawcy

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

13

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

13

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.