W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Analiza strategiczna procesu obsługi klienta - podejście korelacyjne

Autorzy

[ 1 ] Katedra Ergonomii i Inżynierii Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2018

Opublikowano w

Problemy Jakości

Rocznik: 2018 | Numer: nr 9

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • analiza strategiczna
  • proces obsługi klienta
Strony (od-do)

167 - 172

DOI

10.15199/48.2018.9.24

URL

http://www.sigma-not.pl/publikacja-116066-analiza-strategiczna-procesu-obs%C5%82ugi-klienta---podej%C5%9Bcie-korelacyjne-problemy-jakosci-2018-9.html

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

11

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

11

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.