W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Badania symulacyjne napędu z przełączalnym silnikiem reluktancyjnym ze zmodyfikowanym układem zasilania C-dump

Autorzy

Wariant tytułu

EN Symulation studies of switched reluctance drive based on modified C-dump supply system

Rok publikacji

2014

Opublikowano w

Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering

Rocznik: 2014 | Numer: Issue 77

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • przełączalny silnik reluktancyjny
  • SRM
  • napęd elektryczny
  • C-dump
Streszczenie

PL W artykule przedstawiono nowy układ typu C-dump przeznaczony do zasilania przełączalnych silników reluktancyjnych, będący modyfikacją układu przedstawionego w [1]. Omówiono budowę i zasadę jego działania. W układzie tym zastosowano niezależne sekcje zasilające dla każdego pasma silnika. Omówiono różnice w budowie i działaniu obu układów oraz ich wpływ na uzyskiwaną sprawność napędu. Przedstawiono przykładowe wyniki obliczeń symulacyjnych przebiegów prądów i momentu elektromagnetycznego. Zastosowanie nowego układu spowodowało wzrost sprawności napędu.

EN In the article a new type of the C-dump converter type was presented, it was intended to supply switched reluctance drives, which is a modification of the configuration introduced in [1]. A structure and a principle of its working were discussed. In this construction independent supplying sections for each motor phase were used. Differences in construction and working both of the configurations and their influence on efficiency of the drive were discussed. Model results of simulation calculations of electromagnetic torque and phase current waveforms were presented. Applying the new system caused the increase in the efficiency of the drive.

Strony (od-do)

171 - 176

Zaprezentowany na

Computer Applications in Electrical Engineering 2014, 28-29.04.2014, Poznań, Polska

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

9

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.