W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

O systemie

Zgodnie z postanowieniami zapisanymi w „Systemie biblioteczno-informacyjnym Politechniki Poznańskiej”, Biblioteka Politechniki Poznańskiej dokumentuje i archiwizuje dorobek piśmienniczy i wydawniczy pracowników i doktorantów oraz prac dyplomowych studentów w Systemie Informacji Naukowej PP.

Podstawa prawna - Zarządzenie nr 3 Rektora Politechniki Poznańskiej z dnia 25 stycznia 2021 r. (RO/I/3/2021)

System Informacji Naukowej Politechniki Poznańskiej (SIN PP) został wdrożony w 2016 roku. Jego zadaniem jest upowszechnianie wyników działalności naukowej pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Poznańskiej, w tym bieżące dokumentowanie oraz archiwizowanie dorobku piśmienniczego i wydawniczego. W obecnie udostępnionej wersji zawiera opisy bibliograficzne utworów pracowników PP od 2001 (wcześniejsze publikacje – Baza Bibliografii Pracowników PP BIBLIO).

Najważniejsze funkcjonalności SIN to przede wszystkim raportowanie na podstawie gromadzonych danych, zarówno na potrzeby Władz Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, jak i na potrzeby indywidualnych pracowników naukowych, tworzenie aktualnych statystyk oraz umożliwienie pobierania wykazów publikacji (np. w ramach wydziału czy publikacji konkretnego autora) w postaci plików XLS pozwalających na dalszą analizę danych w arkuszu kalkulacyjnym.

SIN PP docelowo ma stać się jednym centralnym systemem typu CRIS dla Uczelni, zastępując dotychczas używane systemy i narzędzia, platformą prezentującą cały dorobek naukowy Uczelni (także rejestrując patenty czy projekty realizowane w PP).

Zasady przekazywania dorobku publikacyjnego do Systemu Informacji Naukowej PP

Publikacje należy przekazywać:

  • publikacje w wersji elektronicznej – Autorzy zgłaszają poprzez formularz „Zgłoś do SIN”;
  • publikacje w wersji papierowej – jeśli Autor nie posiada wersji elektronicznej, dostarcza swoją publikację do
    Biblioteki, np. pocztą wewnętrzną, po zarejestrowaniu i zarchiwizowaniu publikacja zostanie oddana Autorowi.


Kierownik Zespołu ds. Systemu Informacji Naukowej
Łukasz Jeszke
kustosz dyplomowany
tel. 665 3521
email: lukasz.jeszke [at] put.poznan.pl


Redaktorzy odpowiedzialni za wprowadzanie publikacji (podział na instytuty) ➤

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.