W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

An evaluation of the grant potential of modern cyber security technologies in the context of European University Alliances

Autorzy

[ 1 ] Dział ds. Uniwersytetu Europejskiego, Prorektor ds. współpracy międzynarodowej, Politechnika Poznańska | [ 2 ] Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ SzD ] doktorant ze Szkoły Doktorskiej

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2024

Typ rozdziału

abstrakt

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • Cyber security
  • European Universities
Streszczenie

EN Digital transformation that was accelerated by the COVID-19 pandemic, enriches education in multiple ways and offers accessible to all learning opportunities. In this context, European Commission renewed its Digital Education Action Plan in 2020. The Plan defines how education and training systems can make better use of innovation and digital technology and support the development of relevant digital competences needed for life and work in an age of rapid digital change. The Digital Education Plan outlines two strategic priorities: 1) Fostering the development of a high-performing digital education ecosystem and 2) Enhancing digital skills and competences for the digital transformation. Funding for digitalization processes was secured in the Multiannual Financial Framework (MFF) for 2021-2027 through funding programmes and instruments such as: Digital Europe Programme, Connecting Europe Facility, Horizon Europe and Creative Europe. The presentation focuses on funding possibilities for European University Alliances within EU Digital Europe Programme, specifically in the area of Cybersecurity.

Strony (od-do)

3 - 3

Książka

NTES 2024, Seminar New Technologies in Education and Society. Abstract Book

Zaprezentowany na

Seminar New Technologies in Education and Society, NTES 2024, 4-6.04.2024, Viseu, Portugal

Typ licencji

inne

Tryb otwartego dostępu

witryna wydawcy

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Pełny tekst rozdziału

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.