W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozprawa doktorska

Pobierz BibTeX

Tytuł

Analiza wpływu eksploatacyjnych zmian parametrów ramowo-osiowego zawieszenia elektrycznego silnika trakcyjnego na jakość pracy przekładni lokomotywy

Autorzy

[ 1 ] Instytut Techniki Cieplnej i Silników Spalinowych, Wydział Maszyn Roboczych i Pojazdów, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Promotor

[ 1 ] Instytut Techniki Cieplnej i Silników Spalinowych, Wydział Maszyn Roboczych i Pojazdów, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Recenzenci

[ 1 ] Instytut Technologii Budowy Maszyn, Wydział Budowy Maszyn, Politechnika Poznańska | [ 2 ] Instytut Techniki Cieplnej i Silników Spalinowych, Wydział Maszyn Roboczych i Pojazdów, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Język

polski

Liczba stron

121

Sygnatura rozprawy w wersji drukowanej

DrOIN 91124

Katalog on-line

to2001009851

Pierwsza recenzja

Jan Chajda

Miejsce

Poznań, Polska

Data

30.07.1979

Język

polski

Druga recenzja

Włodzimierz Gąsowski

Miejsce

Poznań, Polska

Data

25.07.1979

Język

polski

Trzecia recenzja

Jerzy Madej

Miejsce

Warszawa, Polska

Data

14.07.1979

Język

polski

Status rozprawy

rozprawa doktorska

Miejsce obrony

Poznań, Polska

Data obrony

1979

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.