W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Klient w organizacji zarządzanej przez jakość : materiały V Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków, 21 i 22 IX 2006r.

Redaktorzy

Rok publikacji

2006

Typ książki

materiały konferencyjne

Język publikacji

polski

Miejsce

Kraków, Polska

Wydawca

Akademia Ekonomiczna

Data opublikowania

2006

Liczba stron

405

ISBN

83-922067-4-6

Rozdziały
Badanie jakości użytkowej dokumentacji systemu zarządzania jakością z punktu widzenia klienta wewnętrznego (s. 306-310)
Konferencja

V Konferencja Naukowa, 21-22.09.2006, Kraków, Polska

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.