W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Benchmarking in omni-channel logistics

Autorzy

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

Research in Logistics & Production

Rocznik: 2015 | Tom: vol. 5 | Numer: no. 5

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • benchmarking
  • benchmark
  • omni-channel retail
  • omni-channel logistics
Streszczenie

EN Benchmarking is a management tool successfully used by public and private sector managers and holding its important position in a management toolbox throughout the years. The essence of benchmarking is learning from others and creative adaptation of good practices. It can involve both quantitative and qualitative comparisons which enable not only to learn about the outcomes of the activity but also about the ways these results had been achieved. In the paper the possibility of applying benchmarking in omni-channel logistics is presented. The rising expectations of customers highlighting the convenience of purchase as one of the most important factors determining purchase, forces retailers to change their business strategies. One of the most important factor creating product value is flexible delivery. Therefore this aspect was chosen as an example field for a proposed reference benchmarking methodology.

Strony (od-do)

491 - 501

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

8

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.