W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

The study of properties of the word of mouth marketing using cellular automata

Autorzy

Rok publikacji

2014

Opublikowano w

Foundations of Computing and Decision Sciences

Rocznik: 2014 | Tom: vol. 39 | Numer: no. 1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • word of mouth marketing
  • cellular automata
  • agent based modeling
Streszczenie

EN This article presents the possibility of using cellular automata, to study the properties of word of mouth (w-o-m) marketing. Cellular automata allow to analyze the dynamics of changes in views and attitudes in social groups based on local interactions between people in small groups of friends, family members etc. The proposed paper shows the possibility of modelling the dynamics of word of mouth mechanism, if the basic assumptions of this process are: different size groups where this phenomenon occurs, and varied access to information. On the competing firms market, the dependence of the w-o-m mechanism dynamics on the model parameters is shown.

Strony (od-do)

27 - 37

DOI

10.2478/fcds-2014-0003

URL

https://sciendo.com/article/10.2478/fcds-2014-0003

Typ licencji

CC BY-NC-ND (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne - bez utworów zależnych)

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

15

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.