W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Instrumenty i informacje marketingowe

Redaktorzy

Rok publikacji

2006

Typ książki

monografia naukowa

Język publikacji

polski

Wydawca

Politechnika Gdańska

Wydawca z listy Ministerstwa

Politechnika Gdańska

Data opublikowania

2006

Liczba stron

226

ISBN

83-88617-23-0

Rozdziały
Marka determinantą postaw konsumenckich młodzieży - wyniki badań empirycznych (s. 9-20)
Wpływ wybranych cech logo na wiarygodność produktu dla terapii dźwiękiem (s. 91-96)
Instrumenty marketingowe w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych (s. 127-136)
Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.