W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Nowe trendy w marketingu

Redaktorzy

Rok publikacji

2006

Typ książki

monografia naukowa

Język publikacji

polski

Miejsce

Gdańsk, Polska

Wydawca

Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska

Wydawca z listy Ministerstwa

Politechnika Gdańska

Data opublikowania

2006

Liczba stron

137

ISBN

83-88617-28-1

Rozdziały
Pojęcia marketingu, orientacji marketingowej i zarządzania przez marketing (s. 35-42)
Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.