W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Jakość warunków pracy w badaniach i kształceniu z zakresu ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy

Redaktorzy

[ 1 ] Instytut Inżynierii Zarządzania (IO), Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2003

Typ książki

redakcja monografii naukowej

Język publikacji

polski

Miejsce

Poznań, Polska

Wydawca

Instytut Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej

Data opublikowania

2003

Liczba stron

332

ISBN

83-906191-3-X

Uwagi

Materiały XIX Międzynarodowego Seminarium Wykładowców Ergonomii, Poznań - Lądek Zdrój, Polska, 16-18.06.2003

Rozdziały
Jakość warunków pracy w państwach kandydujących i w Unii Europejskiej (s. 9-22)
Dydaktyka wybranych zagadnień związanych z obciążeniem psychicznym na stanowisku pracy (s. 75-80)
Wybrane elementy programu ergonomicznego w kształtowaniu jakości warunków pracy na stanowisku pracy sprzedawcy mięsa i przetworów mięsnych w supermarkecie (s. 111-120)
Ocena ryzyka zawodowego pod kątem obciążenia układu szkieletowo-mięśniowego jako nierozłączny element procesu przeprojektowania pracy : zastosowanie metody OWAS na stanowisku pielęgniarki (s. 121-134)
Instrumentarium poprawy warunków pracy w pracach biurowych (s. 135-142)
Miary człowieka w kształtowaniu jakości warunków pracy (s. 209-214)
Cykl Deminga w doskonaleniu jakości warunków pracy (s. 229-234)
Efektywne zarządzanie warunkami pracy jako szansa sukcesu przedsiębiorstwa (s. 243-246)
Wybrane aspekty przeciwdziałania wystąpieniu przewlekłych chorób zawodowych układu ruchu i układu nerwowego jako efekt auditu sposobu wykonywania pracy (SWP) (s. 275-288)
Program ergonomiczny na stanowisku pracy (s. 289-298)
Wpływ zachowania uczniów z zaburzeniami psychofizycznymi na stwarzanie potencjalnych sytuacji wypadkowych w pracy zawodowej (s. 313-318)
Uczniowie posiadający orzeczenie lub opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej a stres związany z uczeniem się w szkole średniej (s. 319-328)
Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.