Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Book

Download BibTeX

Title

Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce

Editors

[ 1 ] Instytut Inżynierii Zarządzania (IO), Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Poznańska

Year of publication

2005

Book type

scientific monograph

Publication language

polish

Place

Toruń, Polska

Publisher name

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Date of publication

2005

ISBN

83-7285-244-8

Catalog

zz2005858092

Chapters
Wpływ konsumenta "Y" na marketingowe zachowania przedsiębiorstw przyszłości (p. 21-36)
System identyfikacji wizualnej jako źródło przewagi konkurencyjnej na przykładzie rynku artykułów papierniczych (p. 81-93)
Metoda "Q-S" jako narzędzie kształtowania jakości obsługi klienta (p. 175-182)
Aspekty zarządzania marketingowego w mikroprzedsiębiorstwach Wielkopolski (p. 241-256)
Zarządzanie problemowe w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym (p. 291-303)
This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.