W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Advantages of collaborative approach in customer service management

Autorzy

Rok publikacji

2012

Opublikowano w

Research in Logistics & Production

Rocznik: 2012 | Tom: vol. 2 | Numer: no. 1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • collaboration
  • integration
  • customer service
  • SCM
Streszczenie

EN Supply chain management (SCM) is a very popular development area among companies. Collaboration approach creates significant benefits. The paper deals with issues of collaboration of SME supply chains. It present results of research of firms from Podkarpackie province. It seems that entrepreneurs can understand the logic of inegration behavior and they try to implement it although there are a lot of obstacles. The outcome of such an approach can be an improvement of customer service and better utilization of resources.

Strony (od-do)

115 - 126

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.