W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Inżynieria Jakości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych i sektorze publicznym

Redaktorzy

Rok publikacji

2009

Typ książki

redakcja monografii naukowej

Język publikacji

polski

Miejsce

Gdańsk, Poland

Wydawca

Katedra Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji. Wydział Mechaniczny Politechniki Gdańskiej

Wydawca z listy Ministerstwa

Politechnika Gdańska

Data opublikowania

2009

Liczba stron

346

ISBN

9788388579370

Rozdziały
Koncepcja zakresu i podziału inżynierii jakości (s. 17-27)
Kapitał ludzki w modelu działania ujętym jakościowo (s. 84-89)
Współczesne koncepcje implementacji metod i narzędzi jakości w doskonaleniu procesów w przedsiębiorstwach (s. 127-132)
Doskonalenie procesów przy zastosowaniu metody Sheinina (s. 133-138)
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w dziale zarządzania jakością (s. 145-150)
Proces utrzymania ruchu i jego klienci (s. 167-171)
Narzędzia wspomagające zarządzanie jakością procesów likwidacji pojazdów (s. 237-242)
Zapewnienie jakości w technicznym przygotowaniu produkcji (s. 259-264)
Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.