Trwa generowanie pliku...

Strona główna / Publikacje / Kapitał społeczny w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstwa na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Wielkopolsce

Artykuł

Tytuł Kapitał społeczny w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstwa na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Wielkopolsce
Autorzy

1 Katedra Przedsiębiorczości i Komunikacji w Biznesie, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | P pracownik

Rok publikacji

2014

Opublikowano w

Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Rocznik: 2014 | Numer: nr 185

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Strony (od-do)

175 - 185

Punktacja MNiSW

7

Ujednolicona punktacja MNiSW za lata 2013-2016

10