W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Rozważania o współczesnych problemach marketingu

Autorzy

[ 1 ] Katedra Marketingu i Sterowania Ekonomicznego, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dodatkowy tytuł

EN Reflections on Modern Marketing Problems

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace WNEiZ

Rocznik: 2015 | Tom: nr 39 | Numer: t. 2

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • marketing
  • rynek
  • produkt
  • teoria marketingu
Data udostępnienia online

2015

Strony (od-do)

11 - 23

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

9

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.