W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

ViZDoom: A Doom-based AI Research Platform for Visual Reinforcement Learning

Autorzy

[ 1 ] Instytut Informatyki, Wydział Informatyki, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2016

Typ rozdziału

referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • video games
  • visual-based reinforcement learning
  • deep reinforcement learning
  • first-person perspective games
  • FPS
  • visual learning
  • neural networks
Książka

Proceedings of IEEE Conference on Computational Intelligence and Games (CIG 2016)

Zaprezentowany na

IEEE Conference on Computational Intelligence and Games (CIG 2016), 20-23.09.2016, Santorini, Greece

Publikacja indeksowana w

WoS (15)

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.