W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Badanie zadowolenia klienta z wykorzystaniem metody Servqual na przykładzie dziekanatu uczelni wyższej

Autorzy

[ 1 ] Katedra Ergonomii i Inżynierii Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2017

Opublikowano w

Problemy Jakości

Rocznik: 2017 | Numer: nr 8

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Strony (od-do)

37 - 42

DOI

10.15199/48.2017.8.6

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

11

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

11

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.