W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Reviews with revenue in reputation: Credibility management method for consumer-opinion platforms

Autorzy

[ 1 ] Instytut Informatyki, Wydział Informatyki, Politechnika Poznańska | [ D ] doktorant | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.3] Informatyka techniczna i telekomunikacja

Rok publikacji

2019

Opublikowano w

Information Systems

Rocznik: 2019 | Tom: vol. 84

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • reputation
  • reviews
  • trust
  • trust management method
  • online review sites
  • customer reviews
  • opinion platforms
  • electronic-word-of-mouth
Data udostępnienia online

15.05.2019

Strony (od-do)

189 - 196

DOI

10.1016/j.is.2019.05.005

URL

https://reader.elsevier.com/reader/sd/pii/S0306437919301474?token=2649CDCC74FA71816EF9E208F335F771923CFA4A88F595DBD1900EB6C4A4E6C26611D9788F1766CD838DA7DF4B275674

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

100

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

100

Impact Factor

2,466

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.