W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Omnichannel of private label grocery products in Tesco and Carrefour retail chains on the Polish market

Autorzy

[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

HR Omnikanalna prodaja proizvoda s trgovačkom markom u maloprodajnim lancima Tesco i Carrefour na poljskom tržištu

Rok publikacji

2020

Opublikowano w

Ekonomski Vjesnik

Rocznik: 2020 | Tom: vol. 33 | Numer: no. 1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • omnichannel
  • private label
  • grocery products
  • Polish market
  • customer service level
  • omnichannel indicators
HR
  • omnikanalna prodaja
  • trgovačka marka
  • prehrambeni proizvodi
  • poljsko tržište
  • razina usluge
  • pokazatelji omnikanalne prodaje
Strony (od-do)

191 - 202

URL

http://www.efos.unios.hr/ekonomski-vjesnik/wp-content/uploads/sites/105/2020/06/EKONOMSKI-VJESNIK-1-2020-web.pdf

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

20

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

20

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.