W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

The influence of marketing research on logistic decisions in the air transport

Autorzy

Rok publikacji

2017

Opublikowano w

Research in Logistics & Production

Rocznik: 2017 | Tom: vol. 7 | Numer: no. 4

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • marketing research
  • air transport
  • logistics decisions
Streszczenie

EN Given actions related to the air transport, we can surely conclude that the contemporary air services market is characterized by dynamic growth and development. A quick modification of factors responsible for smooth functioning requires implementation of actions aiming at increasing the quality of offered services by adapting them to the expectations of the air passengers to be taken on a more systematic basis. The above actions will bring effects only if we demonstrate our expert knowledge of the market and its needs. The market of air services in the 21st century faces strong competition. Therefore, in order to gain information about the factors, processes, and field phenomena, research must be conducted, as it constitutes the basic tool for the shaping of the air services industry. Marketing research conducted in the field of air transport based on a well-structured research scheme allows taking the right logistic decisions, which is the subject of this article.

Strony (od-do)

319 - 326

DOI

10.21008/j.2083-4950.2017.7.4.4

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

8

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

8

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.