W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Selected problems of logistics customer service in the context of the development of omni-channel trade

Autorzy

Rok publikacji

2017

Opublikowano w

Research in Logistics & Production

Rocznik: 2017 | Tom: vol. 7 | Numer: no. 4

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • trading company
  • wholesale trade
  • multichannel trade
  • multichannel sale
  • omni-channel sale
Streszczenie

EN The author has made a multidimensional review of the determinants of retail business strategies in the context of the development of the omni-channel trade concept. The development of ICT and innovation in new omni-channel sales, affect the changes in customer acquisition processes. A customer-oriented trading company must take these changes into account in its customer service strategy and effectively meet new customer needs resulting from these changes. The article concludes with identifying new logistical customer service challenges and proposing operational actions needed to meet these challenges. The development of the omni-channel concept implies the simultaneous use of traditional channels and online channels in sales strategies. In addition, the company uses modern forms of promotion based on electronic channels and social media. These conditions necessitate a change in the architecture of the business enterprise's processes.

Strony (od-do)

327 - 336

DOI

10.21008/j.2083-4950.2017.7.4.5

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

8

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

8

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.