W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Standardy oprogramowania w systemach szkolenia na odległość

Autorzy

Wariant tytułu

EN Standards in the e-learning software

Rok publikacji

2012

Opublikowano w

Poznan University of Technology Academic Journals. Electrical Engineering

Rocznik: 2012 | Numer: Issue 71

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • e-learning
  • blended learning
  • szkolenie na odległość
  • SCORM
Streszczenie

PL W referacie przedstawiono doświadczenia i sugestie dotyczące wprowadzania do programów dydaktycznych elementów kształcenia na odległość (e-learning) w zakresie wspomagania kursów uruchamianych w formie tradycyjnej (blended learning), nazywanych często w polskich przekładach kursami komplementarnymi lub mieszanymi. Przełomem w nauczaniu na odległość był fakt upowszechnienia się Internetu. Podłączenie do sieci daje możliwość kontaktu studenta z wykładowcą w zajęciach z dowolnego miejsca na świecie. Rozwiązania w szkoleniu na odległość możemy podzielić na asynchroniczne i synchroniczne. Omawiana forma kształcenia znajduje zastosowanie nie tylko w szkolnictwie, ale również w dużych firmach lub instytucjach. Zastosowanie tego typu szkoleń zmniejsza koszty i poprawia dostępność do kursów. Pracownicy dzięki zestawom audio - video mogą uczestniczyć w tych samych szkoleniach niezależnie od miejsca pobytu.

EN The proposal of the modification of courses worked out in the „traditional” form aiming in the direction of the planning of the blended courses was introduced in the paper. The education of orientation on utilization acquired (but not „be word perfect”) the knowledge in the range the skill the diagnosis the problem, the innovative glance and in the result of the obtainment of the solution of the put problem. The proposal is directed first of all to didactic workers possessing many years' experience from the "traditional" teaching at higher and middle schools. Author on the basis of own experiences and the observation of the academical environment try to bring more closer the basic principles of planning the process of education helped the chosen supplies of the remote platform educational Moodle in the form of the outline.

Strony (od-do)

247 - 254

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.