W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Strategia wyboru niszy rynkowej przez kluczowe przedsiębiorstwa budowlane w teorii zrównoważonego rozwoju

Autorzy

Wariant tytułu

EN The strategy of market niche choosing by key construction companies within the framework of sustainable development

Rok publikacji

2012

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie

Rocznik: 2012 | Numer: nr 57

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • nisza rynkowa
  • kluczowe przedsiębiorstwo budowlane
  • uwarunkowanie
Streszczenie

PL Celem artykułu jest przedstawienie przez kluczowe przedsiębiorstwa budowlane koncepcji wyboru niszy rynkowej w teorii rozwoju zrównoważonego. Nisze rynkowe podzielono na cztery kategorie. Najatrakcyjniejsza jest nisza innowacyjna, zapewniająca duże korzyści oraz współpracę. Badaniom poddano 576 pracowników zaliczanych do kadry kierowniczej ze 112 przedsiębiorstw. W pracy wykorzystano test χ2, a na podstawie uzyskanych wyników określono tryb postępowania przy wyborze niszy rynkowej.

EN The aim of the paper is to present the idea of choosing market niche by key construction companies within the framework of sustainable development. The market niches were divided into four categories. The most attractive one for construction companies is the innovation niche. 576 managers of 112 construction companies were questioned. The test χ2 was used, and based upon received results the way of market niche choosing was presented.

Strony (od-do)

17 - 26

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.