W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Książka

Pobierz BibTeX

Tytuł

Wyzwania marketingowe wobec przedsiębiorstw przyszłości w Polsce

Redaktorzy

[ 1 ] Instytut Inżynierii Zarządzania (IO), Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Poznańska

Rok publikacji

2005

Typ książki

monografia naukowa

Język publikacji

polski

Miejsce

Toruń, Polska

Wydawca

Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu

Data opublikowania

2005

ISBN

83-7285-244-8

Katalog

zz2005858092

Rozdziały
Wpływ konsumenta "Y" na marketingowe zachowania przedsiębiorstw przyszłości (s. 21-36)
System identyfikacji wizualnej jako źródło przewagi konkurencyjnej na przykładzie rynku artykułów papierniczych (s. 81-93)
Metoda "Q-S" jako narzędzie kształtowania jakości obsługi klienta (s. 175-182)
Aspekty zarządzania marketingowego w mikroprzedsiębiorstwach Wielkopolski (s. 241-256)
Zarządzanie problemowe w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym (s. 291-303)
Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.