W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Avaya conversational intelligence™: A real-time system for spoken language understanding in human-human call center conversations

Autorzy

[ 1 ] Instytut Informatyki, Wydział Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.3] Informatyka techniczna i telekomunikacja

Rok publikacji

2019

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej / referat

Język publikacji

angielski

Strony (od-do)

3659 - 3660

URL

https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85074709079&origin=resultslist&sort=plf-f&src=s&st1=Avaya+Conversational+Intelligence%3a+A+Real-Time+System+for+Spoken+Language+Understanding+in+Human-Human+Call+Center+Conversations&sid=103464867d45d749b46f4e469b754d1a&sot=b&sdt=b&sl=143&s=TITLE-ABS-KEY%28Avaya+Conversational+Intelligence%3a+A+Real-Time+System+for+Spoken+Language+Understanding+in+Human-Human+Call+Center+Conversations%29&relpos=0&citeCnt=1&searchTerm=

Książka

Proceedings of the Annual Conference of the International Speech Communication Association, INTERSPEECH 2019

Zaprezentowany na

20th Annual Conference of the International Speech Communication Association: Crossroads of Speech and Language, INTERSPEECH 2019, 15-19.09.2019, Graz, Austria

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Punktacja Ministerstwa / konferencja (CORE)

140

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.