Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Book

Download BibTeX

Title

Międzynarodowa Konferencja Naukowa : Transport XXI wieku. Materiały konferencyjne, Ryn, 16-19 września 2013 / Politechnika Warszawska, Komitet Transportu PAN

Editors

Year of publication

2013

Place

Warszawa, Polska

Publisher name

Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej

Publisher name from the Ministry list

Politechnika Warszawska

Date of publication

2013

ISBN

978-83-7814-139-6

Chapters
Badania układów ogrzewania autobusów miejskich w komorze klimatycznej (p. 37)
Koncepcje zastosowania reguł decyzyjnych w doborze środków redukcji ryzyka zagrożeń (p. 89)
Metoda szacowania stopnia strat ponoszonych przez klienta usług przewozowych w transporcie kolejowym (p. 98)
Koncepcja stanowiska do badania turbosprężarek silników spalinowych (p. 106)
Porównanie oporu ruchu tłoków pokrytych warstwą nanorurek węglowych z tłokami standardowymi (p. 108)
Scenariusze zdarzeń niepożądanych na przejazdach kolejowo-drogowych (p. 127)
Uwarunkowanie makroskopowych modeli ruchu drogowego (p. 160)
Wpływ zastosowania rodzaju silnika w pojazdach HDV na emisję CO2, CO oraz zużycie paliwa (p. 173)
Prędkość jazdy samochodem a emisja substancji szkodliwych w spalinach (p. 174)
Możliwości oceny wpływu zmiany infrastruktury drogowej na emisję związków szkodliwych spalin pojazdów (p. 175)
Badania emisji spalin pojazdów o różnej klasie emisyjnej zasilanych gazem ziemnym (p. 176)
Kształtowanie zrównoważonego systemu transportu drogowego (p. 177)
Analiza i ocena hałasu komunikacyjnego na przykładzie miasta Poznania (p. 195)
Zastosowanie danych GIS o zagospodarowaniu przestrzennym w mikroskopowej symulacji ruchu (p. 202)
Wskaźniki pracy napędu hybrydowego Toyoty Yaris w warunkach ruchu miejskiego (p. 203)
Kryteria jakościowe dla E10 i B5 w oparciu o światową kartę paliw (p. 211)
Ocena drgań generowanych przez układ hamulca tarczowego do jego diagnozowania przy jego różnych obciążeniach cieplnych (p. 220)
Zastosowanie charakterystyk widmowych sygnału drganiowego do diagnozowania hamulca tarczowego przy jego dwóch obciążeniach cieplnych (p. 221)
Ocena hałasu generowanego podczas startu statku powietrznego (p. 248)
Conference

Międzynarodowa Konferencja Naukowa : Transport XXI wieku, 16-19.09.2013, Ryn, Polska

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.