Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Article

Download BibTeX

Title

Zarządzanie jakością i ryzykiem w procesie obsługi klienta

Authors

[ 1 ] Katedra Ergonomii i Inżynierii Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.6] Management and quality studies

Title variant

EN Quality management and risk management in customer service process

Year of publication

2017

Published in

Problemy Jakości

Journal year: 2017 | Journal number: nr 10

Article type

scientific article

Publication language

polish

Keywords
PL
  • zarządzanie jakością
  • zarządzanie ryzykiem
  • proces obsługi klienta
Pages (from - to)

9 - 14

DOI

10.15199/48.2017.10.2

URL

http://www.sigma-not.pl/publikacja-110197-zarzadzanie-jako%C5%9Bcia-i-ryzykiem-w-procesie-obs%C5%82ugi-klienta-problemy-jakosci-2017-10.html

Ministry points / journal

11

Ministry points / journal in years 2017-2021

11

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.