W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Characterizing domain-specific open educational resources by linking ISCB Communities of Special Interest to Wikipedia

Autorzy

[ 1 ] Instytut Informatyki, Wydział Informatyki i Telekomunikacji, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.3] Informatyka techniczna i telekomunikacja

Rok publikacji

2022

Opublikowano w

Bioinformatics

Rocznik: 2022 | Tom: vol. 38 | Numer: iss. Supplement_1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Streszczenie

EN Wikipedia is one of the most important channels for the public communication of science and is frequently accessed as an educational resource in computational biology. Joint efforts between the International Society for Computational Biology (ISCB) and the Computational Biology taskforce of WikiProject Molecular Biology (a group of expert Wikipedia editors) have considerably improved computational biology representation on Wikipedia in recent years. However, there is still an urgent need for further improvement in quality, especially when compared to related scientific fields such as genetics and medicine. Facilitating involvement of members from ISCB Communities of Special Interest (COSIs) would improve a vital open education resource in computational biology, additionally allowing COSIs to provide a quality educational resource highly specific to their subfield.

Data udostępnienia online

27.06.2022

Strony (od-do)

i19 - i27

DOI

10.1093/bioinformatics/btac236

URL

https://academic.oup.com/bioinformatics/article/38/Supplement_1/i19/6617513

Typ licencji

CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)

Tryb otwartego dostępu

czasopismo hybrydowe

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

200

Impact Factor

5,8

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.