Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Chapter

Download BibTeX

Title

CSR jako czynnik warunkujący zachowania młodych konsumentów na rynku żywności

Authors

[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ SzD ] doctoral school student

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.6] Management and quality studies

Year of publication

2021

Chapter type

chapter in monograph

Publication language

polish

Keywords
PL
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • zrównoważony rozwój
  • konsumpcjonizm
  • zrównoważona konsumpcja
  • odpowiedzialna konsumpcja
  • młodzi konsumenci
Abstract

PL Celem artykułu jest identyfikacja związku pomiędzy społeczną odpowiedzialnością biznesu a zrównoważoną konsumpcją. Przy pomocy badań empirycznych autorka pracy podejmuje próbę zbadania podejścia młodych konsumentów do odpowiedzialnej konsumpcji oraz idei CSR. Wyniki badań wskazują, że pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu jest słabo rozpoznawane wśród młodych konsumentów. Ponadto wyniki badań pokazały zróżnicowany stosunek do zakupów, co składnia do stwierdzenia, że pokolenia Z nie należy utożsamiać z żadnym modelem konsumpcji. Artykuł wypełnia lukę badawczą, jaką jest brak opracowań łączących odpowiedzialne zachowania polskich konsumentów z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu.

Pages (from - to)

101 - 113

Book

Wyzwania dla skutecznego zarządzania organizacjami

Ministry points / chapter

20

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.