Komunikacja marketingowa na rynku zaopatrzenia rolnictwa
[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik
2022
rozdział w monografii naukowej
polski
- marketing
- komunikacja
- rolnictwo
- sprzedaż osobista
PL Artykuł analizuje rolę sprzedaży osobistej prowadzonej przez doradców technicznych na rynku zaopatrzenia rolnictwa. Autor rozważa możliwe do zastosowania narzędzia komunikacji marketingowej i zwraca uwagę na rosnące znaczenie doradców oraz kierujących nimi motywacji. Wskazuje na kluczowe przesłanki decyzji konsumenckiej rolników oraz pożądaną zawartość komunikatów marketingowych takich jak korzyści techniczne, lokalność, ekologiczność czy zaufanie. Podkreśla rolę relacji osobistych tworzonych na linii doradca–rolnik oraz znaczenie funkcji dyrektora marketingu w firmach dystrybucyjnych.
170 - 187
CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)
otwarte repozytorium
ostateczna wersja opublikowana
60 miesięcy po opublikowaniu
5