Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Chapter

Download BibTeX

Title

Komunikacja marketingowa na rynku zaopatrzenia rolnictwa

Authors

[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Scientific discipline (Law 2.0)

[6.6] Management and quality studies

Year of publication

2022

Chapter type

chapter in monograph

Publication language

polish

Keywords
PL
  • marketing
  • komunikacja
  • rolnictwo
  • sprzedaż osobista
Abstract

PL Artykuł analizuje rolę sprzedaży osobistej prowadzonej przez doradców technicznych na rynku zaopatrzenia rolnictwa. Autor rozważa możliwe do zastosowania narzędzia komunikacji marketingowej i zwraca uwagę na rosnące znaczenie doradców oraz kierujących nimi motywacji. Wskazuje na kluczowe przesłanki decyzji konsumenckiej rolników oraz pożądaną zawartość komunikatów marketingowych takich jak korzyści techniczne, lokalność, ekologiczność czy zaufanie. Podkreśla rolę relacji osobistych tworzonych na linii doradca–rolnik oraz znaczenie funkcji dyrektora marketingu w firmach dystrybucyjnych.

Pages (from - to)

170 - 187

URL

http://bc.pollub.pl/dlibra/publication/14112/edition/13769/content?ref=desc

Book

Marketing. Koncepcje i doświadczenia

License type

CC BY-NC (attribution - noncommercial)

Open Access Mode

open repository

Open Access Text Version

final published version

Date of Open Access to the publication

60 months after publication

Ministry points / chapter

5

Ministry points / chapter (humanities, social sciences and theology)

5

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.