Depending on the amount of data to process, file generation may take longer.

If it takes too long to generate, you can limit the data by, for example, reducing the range of years.

Article

Download BibTeX

Title

Atrakcyjność reklam LED a ich zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego i uciążliwość dla mieszkańców

Authors

[ 1 ] Instytut Elektrotechniki i Elektroniki Przemysłowej, Wydział Elektryczny, Politechnika Poznańska | [ P ] employee

Year of publication

2015

Published in

INPE - Informacje o Normach i Przepisach Elektrycznych

Journal year: 2015 | Journal number: nr 191-192

Article type

scientific article

Publication language

polish

Abstract

PL Wraz z rozwojem technologii diod świecących w naszych miastach pojawiły się wielkopowierzchniowe reklamy, zbudowane z diod elektroluminescencyjnych. Zastosowanie technologii LED w reklamie pozwoliło na prezentowanie w krótkim czasie wielu spotów reklamowych na jednym ekranie, użycie barwnych tekstów, grafiki, efektów specjalnych, animacji, czy obrazów wideo często o bardzo dużej jaskrawości. Niemniej jednak wszystkie atuty reklamy LED, rozpatrywane z punktu widzenia właścicieli tych obiektów, w żadnym wypadku nie powinny być uciążliwe dla mieszkańców, ani mieć negatywnego wpływu na bezpieczeństwo w ruchu drogowym. W artykule pokazano zarówno atrakcyjność tego typu nośników z punktu ich widzenia właścicieli, jak i ich uciążliwość dla mieszkańców oraz potencjalne źródło zagrożenia dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Pages (from - to)

17 - 25

This website uses cookies to remember the authenticated session of the user. For more information, read about Cookies and Privacy Policy.