W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Możliwość doskonalenia jakości w procesie obsługi klienta w instytucji finansowej

Autorzy

[ 1 ] Katedra Ergonomii i Inżynierii Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2012

Opublikowano w

Zarządzanie i Finanse

Rocznik: 2012 | Tom: R. 10 | Numer: nr 3/1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Strony (od-do)

266 - 279

URL

http://zif.wzr.pl/pim/2012_3_1_20.pdf

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.