W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Badanie jakości użytkowej dokumentacji systemu zarządzania jakością z punktu widzenia klienta wewnętrznego

Autorzy

[ 1 ] Instytut Inżynierii Zarządzania (IO), Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2006

Typ rozdziału

referat

Język publikacji

polski

Strony (od-do)

306 - 310

Książka

Klient w organizacji zarządzanej przez jakość : materiały V Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków, 21 i 22 IX 2006r.

Zaprezentowany na

V Konferencja Naukowa, 21-22.09.2006, Kraków, Polska

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.