W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Jakość obsługi klienta w mikroprzedsiębiorstwach

Autorzy

[ 1 ] Instytut Inżynierii Zarządzania (IO), Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2009

Opublikowano w

Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

Rocznik: 2009 | Numer: nr 34

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Strony (od-do)

597 - 602

Uwagi

Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw. Mikrofirma 2009

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.