W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Analytical model coefficient of friction (COF) of rail disc brake on the basis of multi-phase stationary tests

Autorzy

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Transportu, Wydział Maszyn Roboczych i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.7] Inżynieria lądowa i transport

Wariant tytułu

PL Model analityczny zmienności współczynnika tarcia kolejowego hamulca tarczowego na podstawie wielofazowych badań stanowiskowych

Rok publikacji

2018

Opublikowano w

Eksploatacja i Niezawodność – Maintenance and Reliability

Rocznik: 2018 | Tom: vol. 20 | Numer: no. 1

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • railway disc brake
  • organic brake pad
  • coefficient of friction
  • multiple regression
PL
  • kolejowy hamulec tarczowy
  • współczynnik tarcia
  • regresja wieloraka
Strony (od-do)

57 - 67

DOI

10.17531/ein.2018.1.8

URL

http://www.ein.org.pl/sites/default/files/2018-01-08.pdf

Typ licencji

inne

Tryb otwartego dostępu

witryna wydawcy

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

25

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

25

Impact Factor

1,806

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.