W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Zarządzanie jakością i ryzykiem w procesie obsługi klienta

Autorzy

[ 1 ] Katedra Ergonomii i Inżynierii Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Wariant tytułu

EN Quality management and risk management in customer service process

Rok publikacji

2017

Opublikowano w

Problemy Jakości

Rocznik: 2017 | Numer: nr 10

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • zarządzanie jakością
  • zarządzanie ryzykiem
  • proces obsługi klienta
Strony (od-do)

9 - 14

DOI

10.15199/48.2017.10.2

URL

http://www.sigma-not.pl/publikacja-110197-zarzadzanie-jako%C5%9Bcia-i-ryzykiem-w-procesie-obs%C5%82ugi-klienta-problemy-jakosci-2017-10.html

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

11

Punktacja Ministerstwa / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

11

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.