W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Quality management in the customer service process

Autorzy

[ 1 ] Katedra Ergonomii i Inżynierii Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2018

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej / referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • quality management
  • customer Service process
  • customer segmentation
  • customer LifeCycle.
Strony (od-do)

9 - 18

URL

https://uni.uhk.cz/hed/site/assets/files/1072/proceedings_2018_2.pdf

Książka

Double-blind peer-reviewed proceedings part II of the International Scientific Conference Hradec Economic Days 2018 : January 30-31, 2018, Hradec Králové, Czech Republic

Zaprezentowany na

International Scientific Conference Hradec Economic Days 2018, 30-31.01.2018, Hradec Králové, Czech Republic

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Punktacja Ministerstwa / rozdział (nauki humanistyczne, społeczne i teologiczne)

5

Publikacja indeksowana w

WoS (15)

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.