W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Omnichannel in CRM systems from the perspective of the software service provider

Autorzy

[ 1 ] Katedra Zarządzania Produkcją i Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2019

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej / referat

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • omnichannel
  • omni-channel
  • CRM
  • customer relationship management
  • CRM system
  • software service provider
  • functionality analysis
Strony (od-do)

21 - 41

URL

http://blmm-conference.com/wp-content/uploads/BLMM1902.pdf

Książka

Business logistics in modern management : proceedings of the 19th International Scientific Conference

Zaprezentowany na

19th International Scientific Conference Business Logistics in Modern Management, 10-11.10.2019, Osijek, Croatia

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Publikacja indeksowana w

WoS

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.