Company's CSR activities addressed to its customers
[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ SzD ] doktorant ze Szkoły Doktorskiej
PL Działania społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstw skierowane do klientów
2019
artykuł naukowy
angielski
- Corporate Social Responsibility
- CSR
- Consumers
- Stakeholders
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- CSR
- Konsumenci
- Interesariusze
EN trepreneurs increasingly perceive the need to engage in corporate social responsibility activities, which in the long term bring many benefits, both for the company and its stakeholders. The article adopts the thesis that the key stakeholder of every enterprise is its clients. The purpose of this article is to indicate what corporate social responsibility is and to formulate CSR activities that entrepreneurs can take. Presented practices are addressed to customers - the most important stakeholders of enterprises.
PL Przedsiębiorcy coraz częściej dostrzegają potrzebę angażowania się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, które w dłuższej perspektywie przynoszą wiele korzyści, zarówno dla firmy, jak i jej interesariuszy. W artykule przyjęto tezę, iż kluczowym interesariuszem każdego przedsiębiorstwa są jego klienci. Celem artykułu jest wskazanie, czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu oraz sformułowanie działań z zakresu CSR, które mogą podejmować przedsiębiorcy. Zaprezentowane praktyki zostały zaadresowane do konsumentów – najważniejszych interesariuszy organizacji.
19 - 29
CC BY-ND (uznanie autorstwa - bez utworów zależnych)
otwarte czasopismo
ostateczna wersja opublikowana
w momencie opublikowania
publiczny
5
5