Przetwarzanie może potrwać kilka sekund...

Artykuł


Tytuł

Adoption of ICT-Based Teaching in Engineering: An Extended Technology Acceptance Model Perspective

Autorzy

[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[5.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2021

Opublikowano w

IEEE Access

Rocznik: 2021 | Tom: vol. 9

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • Higher education
  • programming language
  • sustainability
  • learning system
  • internet-basedlearning
  • information and communication technologies
  • technology acceptance model.
Data udostępnienia online

13.04.2021

Strony (od-do)

58652 - 58666

DOI

10.1109/ACCESS.2021.3072580

URL

https://ieeexplore.ieee.org/document/9403891?source=authoralert

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Punktacja MNiSW / czasopismo

100,0

Punktacja MNiSW / czasopismo w ewaluacji 2017-2021

100,0

Impact Factor

3,367 [Lista 2020]