W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Podejmowanie działań społecznie odpowiedzialnych (na przykładzie Wielkopolski)

Autorzy

[ 1 ] Instytut Inżynierii Zarządzania (IO), Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Rok publikacji

2009

Opublikowano w

Organizacja i Kierowanie

Rocznik: 2009 | Numer: nr 3(137)

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
EN
  • corporate social responsibility
Streszczenie

PL Przedmiotem opracowania jest poziom realizacji idei społecznej odpowiedzialności w biznesie (CSR) wśród małych i średnich przedsiębiorstw, na terenie województwa Wielkopolskiego. Opracowanie złożone jest z dwóch części: teoretycznej, w której omówiono realizację działań społecznie odpowiedzialnych w Polsce, w okresie ostatnich dziesięciu lat, oraz empirycznej, prezentującej wyniki badań wspomnianych działań w aspekcie relacji z rynkiem, w obszarze zatrudnienia (polityka personalna firm) a także troski o ochronę środowiska. Badania przeprowadzono w drugim kwartale 2009, w 52 firmach. Wyniki badań, wykazały, że firmy, które uzyskały łącznie najwyższe wyniki ogólne, wykazują najwyższą aktywność w obszarze relacji z rynkiem a także, że nie ma zależności między wielkością firmy, rodzajem prowadzonej działalności, a poziomem realizacji idei społecznej odpowiedzialności w biznesie.

EN The subject of the article is a level of realization Corporate Social Responsibility in small and middle sized enterprises in Wielkopolska region. The article consist of two parts: theoretical one and empirical one. The theoretical part is devoted to the development of activities connected with CSR in polish enterprises in a period of last ten years. The empirical part presents the research carried out in 52 firm in the second quarter of 2009. The results shown that the firms achieving the best level of the CSR practical realization have been the most engaged in good relations in market and that there are is not coexistence between the size of enterprises and type of their activity (branch) and the CSR practical realization.

Strony (od-do)

125 - 134

URL

https://ssl-kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/oik/numery/Documents/2009_NR_3(137).pdf

Tryb otwartego dostępu

witryna wydawcy

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.