W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz plik Pobierz BibTeX

Tytuł

Energy flow analysis based on a simulated drive of a hybrid locomotive powered by fuel cells

Autorzy

[ 1 ] Instytut Silników Spalinowych i Napędów, Wydział Inżynierii Lądowej i Transportu, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.7] Inżynieria lądowa, geodezja i transport

Rok publikacji

2022

Opublikowano w

Pojazdy Szynowe

Rocznik: 2022 | Numer: nr 1-2

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • rail vehicles
  • energy flow
  • hybrid vehicles
  • fuel cell simulation
  • high voltage battery
Streszczenie

EN Implementation of hybrid drives in rail vehicles is a solution aimed at limiting the negative environmental impact of transport. The use of fuel cell systems is a contemporary trend in the development of locomotives. The paper presents an energy flow analysis in a hybrid locomotive powered using fuel cells. The parallel hybrid drive system consisted of fuel cells, batteries and an electric motor. The simulations and analyzes were performed with the use of AVL Cruise M software. A simulated route, with a length of approximately 300 km, was used as basis for the analasys, taking into account a typical speed profile of a locomotive in passenger traffic. The energy flow and consumption values were estimated, and mean hydrogen consumption values were determined.

Strony (od-do)

68 - 76

DOI

10.53502/RAIL-152703

URL

http://www.railvehicles.eu/Energy-flow-analysis-based-on-a-simulated-drive-of-a-hybrid-locomotive-powered-by,152703,0,1.html

Typ licencji

CC BY (uznanie autorstwa)

Tryb otwartego dostępu

otwarte czasopismo

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

w momencie opublikowania

Pełny tekst artykułu

Pobierz plik

Poziom dostępu do pełnego tekstu

publiczny

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

20

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.