W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Labyrinth game

Autorzy

[ 1 ] Instytut Architektury i Planowania Przestrzennego, Wydział Architektury, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[2.1] Architektura i urbanistyka

Rok publikacji

2015

Opublikowano w

Technical Transactions

Seria: Architecture | Rocznik: 2015 | Tom: vol. 112 | Numer: z. 9(15)A

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • labyrinth
  • game
  • difficult peregrination
  • confused footpath
  • knot
  • the path's selection
  • distribution principles
  • simplification and impediment
  • denial of access
Streszczenie

EN The notion of labyrinth is often a subconscious reference to the perception of a path travelled by a human across space. The labyrinth game played by an architect with the architecture’s user relies on sensibly leading the user’s steps towards the intended direction, on inviting him to enter certain spaces and on refusing him access to those which are reserved for another group of users. Becoming conscious of this game’s full potential is crucial as it helps to guide the user’s steps in a far more discreet way than placing signposts.

Strony (od-do)

269 - 275

URL

https://www.ejournals.eu/Czasopismo-Techniczne/2015/Architektura-Zeszyt-9-A-(15)-2015/art/6935/

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

13

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.