W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

CSR jako czynnik warunkujący zachowania młodych konsumentów na rynku żywności

Autorzy

[ 1 ] Instytut Logistyki, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ SzD ] doktorant ze Szkoły Doktorskiej

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2021

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • zrównoważony rozwój
  • konsumpcjonizm
  • zrównoważona konsumpcja
  • odpowiedzialna konsumpcja
  • młodzi konsumenci
Streszczenie

PL Celem artykułu jest identyfikacja związku pomiędzy społeczną odpowiedzialnością biznesu a zrównoważoną konsumpcją. Przy pomocy badań empirycznych autorka pracy podejmuje próbę zbadania podejścia młodych konsumentów do odpowiedzialnej konsumpcji oraz idei CSR. Wyniki badań wskazują, że pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu jest słabo rozpoznawane wśród młodych konsumentów. Ponadto wyniki badań pokazały zróżnicowany stosunek do zakupów, co składnia do stwierdzenia, że pokolenia Z nie należy utożsamiać z żadnym modelem konsumpcji. Artykuł wypełnia lukę badawczą, jaką jest brak opracowań łączących odpowiedzialne zachowania polskich konsumentów z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu.

Strony (od-do)

101 - 113

Książka

Wyzwania dla skutecznego zarządzania organizacjami

Punktacja Ministerstwa / rozdział

20

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.