W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Rozdział

Pobierz BibTeX

Tytuł

Komunikacja marketingowa na rynku zaopatrzenia rolnictwa

Autorzy

[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2022

Typ rozdziału

rozdział w monografii naukowej

Język publikacji

polski

Słowa kluczowe
PL
  • marketing
  • komunikacja
  • rolnictwo
  • sprzedaż osobista
Streszczenie

PL Artykuł analizuje rolę sprzedaży osobistej prowadzonej przez doradców technicznych na rynku zaopatrzenia rolnictwa. Autor rozważa możliwe do zastosowania narzędzia komunikacji marketingowej i zwraca uwagę na rosnące znaczenie doradców oraz kierujących nimi motywacji. Wskazuje na kluczowe przesłanki decyzji konsumenckiej rolników oraz pożądaną zawartość komunikatów marketingowych takich jak korzyści techniczne, lokalność, ekologiczność czy zaufanie. Podkreśla rolę relacji osobistych tworzonych na linii doradca–rolnik oraz znaczenie funkcji dyrektora marketingu w firmach dystrybucyjnych.

Strony (od-do)

170 - 187

URL

http://bc.pollub.pl/dlibra/publication/14112/edition/13769/content?ref=desc

Książka

Marketing. Koncepcje i doświadczenia

Typ licencji

CC BY-NC (uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne)

Tryb otwartego dostępu

otwarte repozytorium

Wersja tekstu w otwartym dostępie

ostateczna wersja opublikowana

Czas udostępnienia publikacji w sposób otwarty

60 miesięcy po opublikowaniu

Punktacja Ministerstwa / rozdział

5

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.