Komunikacja marketingowa na rynku zaopatrzenia rolnictwa
[ 1 ] Instytut Zarządzania i Systemów Informacyjnych, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] employee
2022
chapter in monograph
polish
- marketing
- komunikacja
- rolnictwo
- sprzedaż osobista
PL Artykuł analizuje rolę sprzedaży osobistej prowadzonej przez doradców technicznych na rynku zaopatrzenia rolnictwa. Autor rozważa możliwe do zastosowania narzędzia komunikacji marketingowej i zwraca uwagę na rosnące znaczenie doradców oraz kierujących nimi motywacji. Wskazuje na kluczowe przesłanki decyzji konsumenckiej rolników oraz pożądaną zawartość komunikatów marketingowych takich jak korzyści techniczne, lokalność, ekologiczność czy zaufanie. Podkreśla rolę relacji osobistych tworzonych na linii doradca–rolnik oraz znaczenie funkcji dyrektora marketingu w firmach dystrybucyjnych.
170 - 187
CC BY-NC (attribution - noncommercial)
open repository
final published version
60 months after publication
5.0