W zależności od ilości danych do przetworzenia generowanie pliku może się wydłużyć.

Jeśli generowanie trwa zbyt długo można ograniczyć dane np. zmniejszając zakres lat.

Artykuł

Pobierz BibTeX

Tytuł

Analyzing the Impact of Panic Purchasing and Customer Behavior on Customer Purchasing Decisions and Retailer Strategies during Disruption

Autorzy

[ 1 ] Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Jakości, Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska | [ P ] pracownik

Dyscyplina naukowa (Ustawa 2.0)

[6.6] Nauki o zarządzaniu i jakości

Rok publikacji

2024

Opublikowano w

Annals of Operations Research

Rocznik: 2024 | Tom: vol. 2024

Typ artykułu

artykuł naukowy

Język publikacji

angielski

Słowa kluczowe
EN
  • Panic purchasing
  • Purchasing behavior
  • Disruption
  • Decision making
  • Social learning
DOI

10.1007/s10479-024-05819-7

URL

https://link.springer.com/article/10.1007/s10479-024-05819-7

Punktacja Ministerstwa / czasopismo

70

Impact Factor

4,8 [Lista 2022]

Ta strona używa plików Cookies, w celu zapamiętania uwierzytelnionej sesji użytkownika. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj o plikach Cookies i Polityce Prywatności.